Parrot ck3100 - pełna pamięć

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • matrix
    Classic
    • 2011
    • 5

    Parrot ck3100 - pełna pamięć

    Zamieszczone przez Borsuk2
    co ona taka sfatygowana ? To ten przytarty nadruk chyba miał dawać cały efekt .
    jaka sfatygowana? to jest nowa gałka :P

    [ Dodano: Sro 15 Cze, 11 11:08 ]
    Zamieszczone przez gzyms
    To ile przybyło koników
    jeszcze nie przybyło żadnego,ale termin jest bliski
  • RobSto
    Ambiente
    • 2010
    • 224

    #2
    Parrot ck3100 - pełna pamięć

    A ja z innej beczki
    Jestem szczęśliwym posiadaczem zestawu głośnomówiacego bluetoothowego
    Parrot ck3100



    Mam z nim problem,
    mianowicie podłączając telefon, który zresztą był z nim kiedyś połączony
    wyświetla - pamięć pełna,
    mimo wyczyszczenia wszystkich kontaktów i połączonych telefonów.
    Sposób resetowania jaki znalazłem w necie- czyli trzy przyciski zestawu na raz
    - nie pomogły. Odłączenie prądu na 12h -też.
    Czy ktoś może niechcący zna rozwiązanie mojego problemu?
    BYŁA O1 - 1.9 TDI 110KM
    BYŁA O2 - 1.9 TDI 140KM 305Nm - by Zaprzal
    JEST PASSAT B6 - 2.0 TDI CR 140KM

    Komentarz

    • Krzycho-63
      Rider
      • 2007
      • 628
      • Superb II (3T4)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      Zamieszczone przez RobSto
      Sposób resetowania jaki znalazłem w necie- czyli trzy przyciski zestawu na raz
      1. Trzymasz razem zieloną i czerwoną słuchawkę (na włączonym zapłonie-kilka sekund)
      2. Usłyszysz komunikat "Memory Erasing" a nastęnie "Please pair device".
      3.Wszystkie dane w tym momencie są wyczyszczone
      4. Podajesz hasło 1234 i parujesz z telefonem
      5.Jak nie przyjmuje hasła to oznacza że pamięć jest pełna i trzeba usunąć zapamiętane urządzenia.
      Mam taki sam zestaw i działa taka procedura.Oprócz tego możesz zaktualizować sobie oprogramowanie do najnowszej wersji(o ile nie masz).Wtedy ''gada'' po naszemu.
      Skoda Superb II Ambition
      2.0 TDI CR 170 KM

      https://www.facebook.com/kjautoelektronika/

      Komentarz

      • RobSto
        Ambiente
        • 2010
        • 224

        #4
        Dzięki Krzycho-63 za odzew,
        ale czerwony i zielony nie działa
        - trzymałem minutę i nic.
        Aktualizacji zrobić nie mogę - bo nie widzi lapa
        Potrzebuję jakiegoś mocnego resetu
        BYŁA O1 - 1.9 TDI 110KM
        BYŁA O2 - 1.9 TDI 140KM 305Nm - by Zaprzal
        JEST PASSAT B6 - 2.0 TDI CR 140KM

        Komentarz

        • mg1976
          Drive
          • 2007
          • 74

          #5
          Miałem ten sam problem. Mniej więcej po roku od założenia Parrot zaczął wyświetlać komunikat "Memory full" i nie parował już telefonu. Okazało się, że powodem było niewłaściwe podłączenie zasilania zestawu - przy wyłączaniu zapłonu nie pokazywał komunikatu "Do widzenia", a tak być powinno. Podjechałem do serwisu, w którym był montowany, bez mrugnięcia okiem szybciutko to poprawili i jest po kłopocie. Gdyby przed montażem uważnie przeczytali instrukcję, to w ogóle by tego problemu nie było. No ale okazuje się, że wiele osób jej nie czyta, bo jak się wygoogla "Parrot CK3100 memory full", to całkiem sporo wątków wylistuje. Dlatego wydaje mi się, że reset to będzie tylko takie leczenie doraźne i po jakimś czasie pamięć zatka się z powrotem.

          Komentarz

          • RobSto
            Ambiente
            • 2010
            • 224

            #6
            Dzieny mg1976 ,
            jak widać jest trochę parrotowców
            W tym co piszesz coś jest,
            rok temu przekładałem zestaw z jednej octy do drugiej,
            i faktycznie - wcześniej pokazywało do widzenia,
            a teraz nie,
            Czy u Ciebie teraz po wyłączeniu zapłonu (bez wyjmowania kluczyka) jest możliwość kontynuowania rozmowy,
            a jak miałeś złe podłączenie po wyłączeniu zapłonu - rozłączał?
            mg1976 ale chodzi o zasielanie prądowe - nie podłączenie do radia (mam podpięte w rnsa)?
            BYŁA O1 - 1.9 TDI 110KM
            BYŁA O2 - 1.9 TDI 140KM 305Nm - by Zaprzal
            JEST PASSAT B6 - 2.0 TDI CR 140KM

            Komentarz

            • mg1976
              Drive
              • 2007
              • 74

              #7
              No kilku nas na pewno jest, bo zestaw sam w sobie jest naprawdę udany.
              Jest tak, jak piszesz - teraz po wyłączeniu zapłonu Parrot grzecznie pyta, czy przenieść rozmowę na telefon, a wcześniej po prostu ją natychmiast rwał. I gdzieś wyczytałem, że przy każdym takim niepoprawnym rozłączeniu zatykał sobie jakąś cząstkę pamięci, aż w końcu zatkał ją do końca.
              Tak, o ile dobrze pamiętam, to chodzi wyłącznie o wpięcie się z "+" we właściwe źródła zasilania. Zerknij do instrukcji, tam chyba jest to jasno opisane (jeśli jej nie masz, to daj znać - postaram się ją odnaleźć i zeskanować).

              Komentarz

              • RobSto
                Ambiente
                • 2010
                • 224

                #8
                Będę Ci wdzięczny za skan,
                ja na pewno nie mam instrukcji.
                Namiary pchnąłem na priv.

                Dzięki :szeroki_usmiech
                BYŁA O1 - 1.9 TDI 110KM
                BYŁA O2 - 1.9 TDI 140KM 305Nm - by Zaprzal
                JEST PASSAT B6 - 2.0 TDI CR 140KM

                Komentarz

                • Krzycho-63
                  Rider
                  • 2007
                  • 628
                  • Superb II (3T4)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez RobSto
                  ja na pewno nie mam instrukcji.
                  Skoda Superb II Ambition
                  2.0 TDI CR 170 KM

                  https://www.facebook.com/kjautoelektronika/

                  Komentarz

                  • RobSto
                    Ambiente
                    • 2010
                    • 224

                    #10
                    Panowie DZIĘKI :diabelski_usmiech
                    mg1976 Twoje wskazówki okazały się 100% trafne.
                    Po zmianie podłączenia pokazuje "do widzenia" i prosi o przełączenie przy wyłączaniu zapłonu.
                    Oczywiście - po "pełnej pamięci" - ani śladu
                    Mam jak kiedyś :szeroki_usmiech
                    Krzycho-63 Dzięki WIELKIE za znalezienie instrukcji
                    BYŁA O1 - 1.9 TDI 110KM
                    BYŁA O2 - 1.9 TDI 140KM 305Nm - by Zaprzal
                    JEST PASSAT B6 - 2.0 TDI CR 140KM

                    Komentarz

                    • mpmac
                      Classic
                      • 2007
                      • 3

                      #11
                      odgrzewam kotleta
                      swojej octavii 1 nie mam juz dawno.

                      ale rozwaizania z moim parrotem szukalem okolo 6 miesiecy.
                      dzis usiadlem i znalazlem ten post

                      rzeczywiscie - problem z pradem - odwrotnie kable pom i czerw

                      parrot w 100% dziala jak wczesniej

                      Dzieki
                      !

                      Komentarz

                      Pracuję...